مصاحبه آرشیو خبر ها
کریستیانو رونالدو: همه ی آنها دروغ می گویند

کریستیانو رونالدو: همه ی آنها دروغ می گویند

چند روزی از مثبت اعلام شدن تست کرونای کریستیانو رونالدو می گذرد و تصمیم او برای بازگشت به ایتالیا و گذراندن زمان قرنطینه او در شهر تورینو و کنار خانواده اش انتقاداتی را به همراه داشت. هر چند که طبق گزارش های اعلام شده شرایط او برای بازگشت بی مانع بود و او با حفظ و رعایت مقررات و پروتکل های اعمال شده می توانست به ایتالیا برگردد. اما از گوشه و کنار همچنان انتقادها نسبت به این تصمیم و در عین حال انتقادات شدیدتری نسبت به کسانی که اجازه این بازگشت را به او دادند بیشتر شنیده میشود.

 

این اظهارات باعث شد تا کریس خود واکنش نشان دهد:

 

من هیچ علائمی ندارم، از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی به سر می برم، می خواستم با شما هم شرایط ام را در میان بگذارم و بگویم که حالم خوب است، مشکلی ندارم و احساس خوبی دارم. اگر راستش را بخواهید باید بگویم هیچی ندارم نه درد و نه احساس خستگی. امیدوارم که هر چه زودتر بتوانم به تمرینات برگردم و بتوانم فوتبال بازی کنم و لذت ببرم. حالا در قرنطینه هستم و خانواده ام در طبقه پایین هستند، همه چیز خوب است، اینجا خوبم و بقیه موارد و هر چه می گویند مهم نیست. خب مشکل است که با دیگران نمی توانی ارتباط داشته باشی اما باید به این مسئله احترام بگذارم و منتظر بمانم. اما در مورد اینکه می گویند من پروتکل ها را رعایت نکردم واقعا همه این ها دروغ است، من به همه چیز و همه قوانین احترام گذاشتم و می گذارم. من از پرتغال به اینجا امدم چون هم من و هم تیم ام متعهد شدیم تمام مراحل را به خوبی اجرا کنیم. من با یک پرواز پزشکی بدون ارتباط با کسی و طبق شرایط اعمال شده به تورینو امدم و حتی در زمان رسیدن نیز با هیچ فردی ارتباط نداشته ام، همه پروتکل ها به خوبی و طبق قانون اجرا شده است.

 

توصیه

 

مهم ترین مسئله رسیدن طبیعی و البته استفاده از ویتامین دی است، افتاب ازادانه گرفتن و بهترین راه  گرفتن آفتاب به مدت 20 تا 30 دقیقه در طول روز است، این سیستم ایمنی بدن را قوی تر می کند و به شما کمک می کند ایمن تر شوید. شما همچنین به ویتامین سی و امگا 3 نیز نیاز دارید. باید خوب تغذیه کنید و با دقت غذا بخورید، ورزش کنید، پیاده روی کنید و البته خیلی خوب بخوابید. من از خدا ممنون و شاکرم که خوش شانس هستم و می توانم به کارهایم برسم، روزی 8 تا 9 ساعت می خوابم و این بهترین درمان است. هر چند تغذیه نیز بسیار مهم است، من به مقدار لازم سبزیجات مصرف می کنم، به زودی می خواهم نظر و عقیده خودم را در خصوص این روزها و انچه که مطالعه کردم را به شما بگویم، این ویروس مسئله بسیار جدی است اما من نمی ترسم. و برای تمام کسانی که تست انها مثبت شده ارزوی بهبودی دارم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: